پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

فرارسیدن میلاد قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) مبارک باد

                                                    ای بهترین پدر!
                                                ای مهربان‌تر از مادر!
                                                  ای خوب ترین یاور!
دستی به نوازش درآر، گرد غربت از روی فرزندانت بزدای و بوته‌ای از گل یاس در دل    

                               مابکار ای باغبان آفرینش و ای بهترین روزگار هنگامه میلاد تو، نویدبخش طلیعه صبحی است که به مدد حضور تو، تیرگی را از جهان  

                                                          میزداید      
                                                      میلادت مبارک 
 

                           
                          

                           

نظرات 2 + ارسال نظر
عهد4 سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://Ahd-4.persianblog.ir

به خالق هستی
گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن

گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن
گفتم به نام نامیت هر دم بنازم

گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم
گفتم که دیدار تو باشد آرزویم

گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن

گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن

گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

گفتم که از هجران رویت بی قرارم

گفتا که روز وصل را در انتظارم
با عرض سلام خدمت شما
مطالب شما زیبا وخواندنی بود خوشحال می شویم اگر یک سری هم به ما بزنید
از حضرت امام رضا(ع) منقول است که هرکه سه روز اخر ماه شعبان را روزه بگیرد وبه ماه مبارک رمضان وصل کند حق تعالی ثواب روزه دو ماه متوالی را برای او می نویسد.

هم عهدان منتظر-4 یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.ahd-4.persianblog.ir

هزار بیت فرج نذر می کنم شاید
به دفتر غزلم ؛ ای قصیده برگردی
زمان ان نرسیده کرامتی بکنی؟
قدم به خانه گذاری؛ به دیده برگردی؟
مزار حضرت مهتاب را نشان بدهی
به شهر سبز ترین افریده برگردی؟
گمان کنم که زمانش... گمان کنم حال
که پلک شاعری من پریده برگردی
نگاه کن به خدا ؛ بی تو زندگی تنهاست
قبول کن که زمانش رسیده برگردی
عیدتون مبارک منون از حضورتون
اللهم عجل لولیک الفرج.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد